درمان برای کم کردن سرعت نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نارسایی کلیه یک بیماری کلیوی پیشرونده است. برخی از علائم ممکن است دیده نمی شود تا زمانی که بیماری در مرحله پیشرفته پیشرفت کرده است. نارسایی کلیه زمانی رخ میدهد که کلیه ها دیگر برای از بین بردن ضایعات و همچنین حفظ تعادل در بدن است. بدون نوعی از درمان، این امر به شدت بیماری منجر شود. گزینه های جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه چیست؟

دیالیز

دو نوع مختلف دیالیز، از جمله همودیالیز یا دیالیز صفاقی وجود دارد. آنها را برای از بین بردن اثرات محصولات ضایعات، نمک و مایعات اضافی. همچنین فشار خون را کنترل و تعادل بدنتان را از مواد شیمیایی مانند پتاسیم، سدیم نگه می دارد. اگر چه درمان دیالیز که تلاش می کند به جای کلیه ها شکست خورده و کمک به شما احساس بهتر و طولانی تر زندگی است، اما به این معنا نیست که دیالیز می تواند بیماری های کلیوی را درمان کند. آن می تواند مشکلات در طول سال می شود، مشکلات بیماری های استخوان، کم خونی، بیماری سیستم عصبی. و این مشکلات نمی توان اجتناب کرد، و آن را جدی با بلند مدت دیالیز می شوند.

پیوند کلیه

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

این گزینه برای افراد مبتلا به نارسایی انتهایی کلیه است. در پیوند کلیه، یک کلیه اهدا در بدن قرار می گیرد به جای کلیه بیمار، کلیه جدید می تواند کار که کلیه نرمال انجام دهد. پیوند کلیه یک درمان کامل برای بیماری کلیوی را نیست و باید دارو برای بقیه عمر خود را برای جلوگیری از رد کنند.

درمان طبیعی

"چهار به علاوه هفت" درمان مطرح بر اساس طب سنتی چینی. این درمان طبیعی شامل گیاهان متعدد چینی. این درمان طبیعی از یک بطری Maikang ترکیب تشکیل شده است، یک دوز از بیماریهای دهان چینی، دوز از برنامه های خارجی، یک حوضه حمام پا با طب چینی و هفت داروهای طبیعی چینی، از جمله بخار درمانی، دایره درمانی، داغ فشرده درمان، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمانی، انما درمان.

این درمان های طبیعی را اثر به ترمیم سلول های ذاتی مجروح، گشاد شدن عروق خونی، ترویج میکروسیرکولاسیون از تمام بدن، خون کافی را فراهم می و تغذیه به کلیه ها، جلوگیری از بیماری های کلیه از پیشبرد.





:: بازدید از این مطلب : 1145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: